نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آمادگی آرمانی آرمان | صعود ذوب‌آهن به رتبه سوم گروه الف

  • کد خبر: ۹۴۶۶۸
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
آمادگی آرمانی آرمان | صعود ذوب‌آهن به رتبه سوم گروه الف
تیم بسکتبال ذوب آهن با پیروزی بر خوزستانی ها در رده سوم جدول قرار گرفت.

گروه ورزش |شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تیم ذوب‌آهن اصفهان ۹۲ - ۶۶ خانه بسکتبال خوزستان را در دیداری معوقه شکست داد.
آرمان زنگنه پشت خط پرتاب آزاد، ۲ امتیاز اول را گرفت تا نشان دهد حسابی روی فرم است. صیدی و آرش ثابتی دو شوت ۳ امتیازی می‌زنند. آرمان به اتفاق فرید اصلانی برتری را پس می‌گیرد و اکبری آن را تثبیت می‌کند. ۸ امتیاز پیاپی دیگر آرمان ذوب را به ۲۰ می. رساند. بهنام پیام و ماهروزاده اختلاف را کمتر می‌کنند. مرتضوی هم ب سبد می‌گیرد و دانک قادریان نتیجه را ۲۲ - ۱۴ می‌کند.

خوزستان کوارتر دوم با درخشش مصطفی عبدالوند و ۱۲ امتیاز او کنار بازی خوب ماهروزاده و قادریان و در حالی که مرتضوی در ذوب بازی موثری انجام می‌داد، اختلاف را به ۳ کاهش می‌دهد.

کوارتر سوم، اما خوزستان تحلیل می‌رود. آن‌ها فقط ۵ امتیاز با عیدالوند، سعید صالحی و ماهروزاده می‌گیرند، اما ذوب‌آهن با اکبری، زنگنه، مرتضوی، اصلانی و خلیل‌نژاد به برتری ۲۹ - ۵ می‌رسد.

ابوالفضل قادریان و بهنام پیام در کوارنر چهارم قدم عقب نمی‌گذارند و هر کدام ۱۰ امتیاز برای تیم‌شان می‌گیرند تا با سبد شاهرخ نجفی، خوزستان ۲۲ - ۲۱ در این وقت به برتری برسد. فرزاد کوهیان هم به بازیکنانی مثل صفا نکویی و علی گلستانه بازی می‌دهد که امتیاز هم می‌گیرند تا ذوب‌آهن با برتری ۹۲ - ۶۶ به دهمین برد فصل خود برسد.

آرمان زنگنه (۲۵:۱۹ دقیقه) با ۳۰ امتیاز، ۳۱ ریباند، ۳ پاس گل و بلاک دابل دابل کرد و با کارایی ۴۳ چهره بزجسته و امتیازآورتربن بازیکن میدان شد.

فرید اصلانی (۳۶:۰۵ دقیقه) با ۱۷ امتیاز، ۲ ریباند و ۱۰ پاس گل دابل دابل کرد و با کارایی ۲۷ دیگر چهره موفق بازی یود.

محمدرضا اکبری (۳۲:۲۶ دقیقه) با ۱۵ امتیاز، ۷ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۲۶ شب خوبی داشت.

مصطفی عبدالوند (۲۹:۲۰ دقیقه) با ۱۳ امتیاز، ۸ ریباند و کارایی ۱۸ موثرترین بازیکن خوزستان بود.

ابوالفضل قادریان (۳۹ دقیقه) با ۱۸ امتیاز، ۷ ریباند و کارایی ۱۴ دیگز بازیکن نسبتا موفق خوزستان لقب گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->